Evlenbenimle
Member
Nandi Hills'teki Karnataka Hükümeti'nin iddialı Seilway projesi, Orman Orman Bakanlığı'nın koşulları ile orman bültenleri aldı ve uzun süredir devam eden turizm girişimi için önemli bir kilometre taşını temsil ediyor.
Dünya'dan Nandi Hills
New Indian Express'in bir raporuna göre, Turizm Departmanı, sendika ortamı, orman ve iklim değişikliğinin (MOFCC) nihai onayını beklerse bile, Mayıs 2025'in proje temelini atması için bir hedef belirledi.
Onay, Orman Otoritesi minimum ekolojik bozukluk sağlamak için katı koşullar getirdikten sonra MOEFCC tarafından yönetilen Parivesh Portalı tarafından verildi.
(Ayrıca okuyun: “Tasarlamalarımızda zımnen yiyen Dünya”: Başlangıç Mentorunun Başlangıç Mentorunun Kıvılcım Kıvılcımları Üzerine Tartışma Hakkında Katkısı
Chikkaballapur bölgesindeki Nandi eyaletinin orman sınırlarına düşen proje yeri, ağaç vakaları (bir okaliptüs ağacı hariç), üfleme veya sıkıcı yasak ve sadece gözetim altında kullanılan manuel iş kullanımı da dahil olmak üzere kısıtlamalara tabidir. Raporda, orman alanında hiçbir sokak inşa edilmedi ve JCBS'ye izin verilmiyor.
Proje Ayrıntıları
Popüler Mountain Station'da trafik sıkışıklığı ve düzenlenmemiş turizm için bir çözüm olarak önerilen 2,93 km uzunluğunda Halat Street'in erişilebilirliği önemli ölçüde artırması ve aynı zamanda araç kirliliğini azaltması bekleniyor. Projenin toplam maliyetleri belirlendi £93.40 crore ve inşaatın tüm izinler mevcut olur olmaz 24 ay sürmesi bekleniyor.
Halat yolu, 86 Guntas Waldland'ın olduğu yaklaşık yedi dönüm arazi olan tepenin tabanından başlar ve iki sabah daha kullanıldığı Nandi Tepesi'nin tepesinde.
Teleferik oryantasyonu çevresel kaygılara yanıt olarak değiştirildi, bu da destekleyici sütun sayısını 17'den 18'den sadece 10'a düşürdü.
Bu programda tamamlanırsa, bu Karnataka'nın ilk operasyonel teleferik projesidir.
(Ayrıca okuyun: Karnataka, Dünya'da ikisi dahil olmak üzere SC/Sthreues için kararlı polis karakolları almak için: rapor)
Dünya'dan Nandi Hills
New Indian Express'in bir raporuna göre, Turizm Departmanı, sendika ortamı, orman ve iklim değişikliğinin (MOFCC) nihai onayını beklerse bile, Mayıs 2025'in proje temelini atması için bir hedef belirledi.
Onay, Orman Otoritesi minimum ekolojik bozukluk sağlamak için katı koşullar getirdikten sonra MOEFCC tarafından yönetilen Parivesh Portalı tarafından verildi.
(Ayrıca okuyun: “Tasarlamalarımızda zımnen yiyen Dünya”: Başlangıç Mentorunun Başlangıç Mentorunun Kıvılcım Kıvılcımları Üzerine Tartışma Hakkında Katkısı
Chikkaballapur bölgesindeki Nandi eyaletinin orman sınırlarına düşen proje yeri, ağaç vakaları (bir okaliptüs ağacı hariç), üfleme veya sıkıcı yasak ve sadece gözetim altında kullanılan manuel iş kullanımı da dahil olmak üzere kısıtlamalara tabidir. Raporda, orman alanında hiçbir sokak inşa edilmedi ve JCBS'ye izin verilmiyor.
Proje Ayrıntıları
Popüler Mountain Station'da trafik sıkışıklığı ve düzenlenmemiş turizm için bir çözüm olarak önerilen 2,93 km uzunluğunda Halat Street'in erişilebilirliği önemli ölçüde artırması ve aynı zamanda araç kirliliğini azaltması bekleniyor. Projenin toplam maliyetleri belirlendi £93.40 crore ve inşaatın tüm izinler mevcut olur olmaz 24 ay sürmesi bekleniyor.
Halat yolu, 86 Guntas Waldland'ın olduğu yaklaşık yedi dönüm arazi olan tepenin tabanından başlar ve iki sabah daha kullanıldığı Nandi Tepesi'nin tepesinde.
Teleferik oryantasyonu çevresel kaygılara yanıt olarak değiştirildi, bu da destekleyici sütun sayısını 17'den 18'den sadece 10'a düşürdü.
Bu programda tamamlanırsa, bu Karnataka'nın ilk operasyonel teleferik projesidir.
(Ayrıca okuyun: Karnataka, Dünya'da ikisi dahil olmak üzere SC/Sthreues için kararlı polis karakolları almak için: rapor)