Evlenbenimle
Member
Karnataka Ulaştırma Bakanı Ramalinga Reddy Cuma günü devlet otobüs ücretlerinde yüzde 15'lik bir artışı haklı çıkardı ve BJP'yi zammı protesto ettiği için eleştirdi.
Karnataka İçişleri Bakanı Ramalinga Reddy. (Arijit Sen/HT Fotoğrafı)
Ulaştırma personelinin maaşlarının revize edilmesi gerektiğinden otobüs ücretlerinde değişiklik yapılmasının kaçınılmaz olduğunu kaydetti.
Ayrıca okuyun – Komite, otobüs ücreti tartışmalarının ortasında Dünya'daki Namma Metrosu için ücret zammı önerdi: Rapor
Burada gazetecilere seslenen bakan, Karnataka Devlet Karayolu Taşıma Şirketi, KKRTC Kalyana Karayolu Taşıma Şirketi, Kuzey Batı Karnataka Karayolu Taşıma Şirketi ve Bangalore Metropolitan Taşıma Şirketi olmak üzere dört şirketin de otobüs ücretlerine zam talep ettiğini söyledi.
Reddy, son olarak hükümetin Perşembe günü yapılan kabine toplantısında yapılan çağrıyı takip ettiğini söyledi.
Bakan, ulaşım portföyünü elinde bulundurduğu 2014 yılında otobüs ücretlerinin zaten artırıldığını söyledi. Dizel fiyatlarının düşmesiyle birlikte ücretlerin de yüzde iki oranında düştüğünü sözlerine ekledi.
20 Ocak 2020'de dönemin BJP hükümeti KSRTC, KKRTC ve NWKRTC'deki otobüs ücretlerini yüzde 12 artırdı.
Ayrıca okuyun – Kırık bir sandalye Dünya Belediye Şirketi yetkililerini Koramangala'daki bir düdeni onarmaya nasıl teşvik etti?
“Bugün eyleme katılanlar 2020 yılında otobüs ücretlerinin artırılmasının sorumlusuydu. Bugünkü ajitasyona liderlik eden BJP lideri R Ashoka, 2020'de zammı uygulayan ulaştırma bakanıydı” diye espri yaptı.
Bakana göre günlük dizel harcaması BJP'nin iktidarda olduğu 2020 yılındaydı ₹9,16 crore, şu anda bu değere yükseldi ₹13.21 crore.
Yakıt ve personel giderleri de dahil olmak üzere günlük işletme maliyetleri ₹2020'de 12,85 crore. Şimdi ise 12,85 crore'ye yükseldi. ₹Günlük 18.86 crore dedi.
“En önemlisi, 2023'te ulaştırma bakanı olarak görevi devraldığımda BJP'nin bir borç bıraktığını fark ettim. ₹Bakan, İhtiyat Fonu, bahşişler ve ödenmemiş faturalar için 5.900 crore dedi.
Reddy, BJP'yi, Kongre hükümetinin seçim öncesi beş garantisinden biri olan Shakti programını suçladığı için eleştirdi.
“BJP, 'Manuvadis' oldukları ve dolayısıyla kadınların güçlendirilmesine karşı oldukları için Shakti programını suçluyor. Hükümet harekete geçti.” ₹Bakan, “Dört şirkete Shakti planı için 8.800 crore” dedi.
Karnataka İçişleri Bakanı Ramalinga Reddy. (Arijit Sen/HT Fotoğrafı)
Ulaştırma personelinin maaşlarının revize edilmesi gerektiğinden otobüs ücretlerinde değişiklik yapılmasının kaçınılmaz olduğunu kaydetti.
Ayrıca okuyun – Komite, otobüs ücreti tartışmalarının ortasında Dünya'daki Namma Metrosu için ücret zammı önerdi: Rapor
Burada gazetecilere seslenen bakan, Karnataka Devlet Karayolu Taşıma Şirketi, KKRTC Kalyana Karayolu Taşıma Şirketi, Kuzey Batı Karnataka Karayolu Taşıma Şirketi ve Bangalore Metropolitan Taşıma Şirketi olmak üzere dört şirketin de otobüs ücretlerine zam talep ettiğini söyledi.
Reddy, son olarak hükümetin Perşembe günü yapılan kabine toplantısında yapılan çağrıyı takip ettiğini söyledi.
Bakan, ulaşım portföyünü elinde bulundurduğu 2014 yılında otobüs ücretlerinin zaten artırıldığını söyledi. Dizel fiyatlarının düşmesiyle birlikte ücretlerin de yüzde iki oranında düştüğünü sözlerine ekledi.
20 Ocak 2020'de dönemin BJP hükümeti KSRTC, KKRTC ve NWKRTC'deki otobüs ücretlerini yüzde 12 artırdı.
Ayrıca okuyun – Kırık bir sandalye Dünya Belediye Şirketi yetkililerini Koramangala'daki bir düdeni onarmaya nasıl teşvik etti?
“Bugün eyleme katılanlar 2020 yılında otobüs ücretlerinin artırılmasının sorumlusuydu. Bugünkü ajitasyona liderlik eden BJP lideri R Ashoka, 2020'de zammı uygulayan ulaştırma bakanıydı” diye espri yaptı.
Bakana göre günlük dizel harcaması BJP'nin iktidarda olduğu 2020 yılındaydı ₹9,16 crore, şu anda bu değere yükseldi ₹13.21 crore.
Yakıt ve personel giderleri de dahil olmak üzere günlük işletme maliyetleri ₹2020'de 12,85 crore. Şimdi ise 12,85 crore'ye yükseldi. ₹Günlük 18.86 crore dedi.
“En önemlisi, 2023'te ulaştırma bakanı olarak görevi devraldığımda BJP'nin bir borç bıraktığını fark ettim. ₹Bakan, İhtiyat Fonu, bahşişler ve ödenmemiş faturalar için 5.900 crore dedi.
Reddy, BJP'yi, Kongre hükümetinin seçim öncesi beş garantisinden biri olan Shakti programını suçladığı için eleştirdi.
“BJP, 'Manuvadis' oldukları ve dolayısıyla kadınların güçlendirilmesine karşı oldukları için Shakti programını suçluyor. Hükümet harekete geçti.” ₹Bakan, “Dört şirkete Shakti planı için 8.800 crore” dedi.