Evlenbenimle
Member
Karnataka Bakanı MB Patil, çelik lojistik maliyetlerini şu anda GSYİH'nın yüzde 14'ünden daha rekabetçi yüzde 8'e düşürmek için Cuma günü acil ihtiyacı vurguladı.
Karnataka Endüstrileri Bakanı MB Patil.
Karnataka'daki lojistik altyapısını artırmak için merkezin desteğini aradı ve çelik sektörünü ve daha geniş endüstriyel büyümeyi desteklemek için küme tabanlı gelişimi, entegre endüstriyel koridorları ve yüksek kaliteli lojistik altyapısını teşvik etme konusundaki proaktif adımlarını vurguladı.
Çok okuma – Anirudh Ravicer, Pahalgam'ın terörist saldırısından sonra Dünya konser bileti satışlarını anlatıyor
Uluslararası Konferans Sergisi, Karnataka'nın demir cevheri ore-orre bölgelerinin Ballar, Chitrader-Ore-Ore-orre bölgelerinin Ballari Chitrader bodical ve Ballari Bonut ve Ballar'ın kritik backbon'unda kritik bir arka backbonun 6. baskısında “Karnataka Eyaletinde Çelik Sektörüne Odaklanma” başlıklı yuvarlak tablo ile yapılan tartışmada, Ballari Chitrader bodical backbon bir Ballari Backcon Backbon Abred Backbon Ballar backbon. Hindistan'da kritik bir bonus, Hindistan'da, Hindistan'da, metal ekonomisinde, Hindistan'daki katlarda, Hindistan'da kritik bir bonusla kritik bir bonusla.
Karnataka'nın büyük ve orta ölçekli sanayi bakanına göre, devlet ülkenin çelik üretimine yaklaşık yüzde 15 katkıda bulunuyor ve Ballari, Kalyani Çelikler, Klirloskar Ferrous ve Baldota Grubunda JSW Steel gibi büyük endüstri oyuncularını organize ediyor.
Çok okuma – Amit Shah tüm CM'leri arar ve Hindistan'da Pakistan'ı tanımlamalarını ister
Patil, merkezi hükümetten Karnataka'nın endüstriyel altyapısının çeşitli ulaşım modlarında güçlendirilmesini desteklemesini istedi.
Ulaşım ağları ve kamyon terminalleri gibi temel altyapıya sahip limanların ve endüstriyel kümelerin geliştirilmesinde destek istedi.
Bakan, Karnataka'nın lojistik geliştirme planlarıyla ilerlediğini vurguladı.
Patil, ofisi tarafından yayınlanan bir açıklamada Patil, önerilen demiryolu hattı Hubballi-Angas ve ulusal otoyollarda devam eden iyileştirmeler, hinterland ile bağlantıyı önemli ölçüde artıracağını söyledi.
Ayrıca, toplu malların kesintisiz multimodal hareketini kolaylaştıran Dünya'daki multimodal lojistik parkını vurguladı. Buna ek olarak, yeni Mangaluru limanındaki büyüyen stahlexport kapasitesi hem yerli teklifler hem de küresel ticaret için çok önemlidir.
Önemli Hub'ları ana portlarla ve lojistik döneminde azalma ile ilişkilendirerek Güney ve Batı Hint Adaları arasındaki endüstriyel bağlantıyı geliştiren Chennai-Dünya Sanayi Organı (CBIC) ve Dünya-Mumbai Ekonomik Koridorlarının (BMEC) stratejik önemine dikkat çekti.
Karnataka hükümeti, çelik sektörü için dijital olarak güçlendirilmiş, multimodal ve sürdürülebilir bir lojistik ekosistemi inşa etmeye kararlı olduğunu doğruladı – maliyetleri düşüren, ihracatı teşvik eden ve basit işleri geliştiren.
“Bu vizyonu gerçekleştirmek için devlet, özel yük koridorlarını tamamlamaya, limanları modernleştirmeye, iç su yollarını teşvik etmeye ve küme tabanlı bir lojistik altyapısı geliştirmeye odaklanıyor.”
Patil, kamu-özel ortak ortaklıklarının güçlendirilmesi, tek pencere temizleme sistemleri aracılığıyla izinlerin sıkılması ve dijital lojistik platformlarının genişlemesi, gelecekteki lojistik çerçevesinin tasarımında da önemli bir rol oynayacak.
Karnataka Endüstrileri Bakanı MB Patil.
Karnataka'daki lojistik altyapısını artırmak için merkezin desteğini aradı ve çelik sektörünü ve daha geniş endüstriyel büyümeyi desteklemek için küme tabanlı gelişimi, entegre endüstriyel koridorları ve yüksek kaliteli lojistik altyapısını teşvik etme konusundaki proaktif adımlarını vurguladı.
Çok okuma – Anirudh Ravicer, Pahalgam'ın terörist saldırısından sonra Dünya konser bileti satışlarını anlatıyor
Uluslararası Konferans Sergisi, Karnataka'nın demir cevheri ore-orre bölgelerinin Ballar, Chitrader-Ore-Ore-orre bölgelerinin Ballari Chitrader bodical ve Ballari Bonut ve Ballar'ın kritik backbon'unda kritik bir arka backbonun 6. baskısında “Karnataka Eyaletinde Çelik Sektörüne Odaklanma” başlıklı yuvarlak tablo ile yapılan tartışmada, Ballari Chitrader bodical backbon bir Ballari Backcon Backbon Abred Backbon Ballar backbon. Hindistan'da kritik bir bonus, Hindistan'da, Hindistan'da, metal ekonomisinde, Hindistan'daki katlarda, Hindistan'da kritik bir bonusla kritik bir bonusla.
Karnataka'nın büyük ve orta ölçekli sanayi bakanına göre, devlet ülkenin çelik üretimine yaklaşık yüzde 15 katkıda bulunuyor ve Ballari, Kalyani Çelikler, Klirloskar Ferrous ve Baldota Grubunda JSW Steel gibi büyük endüstri oyuncularını organize ediyor.
Çok okuma – Amit Shah tüm CM'leri arar ve Hindistan'da Pakistan'ı tanımlamalarını ister
Patil, merkezi hükümetten Karnataka'nın endüstriyel altyapısının çeşitli ulaşım modlarında güçlendirilmesini desteklemesini istedi.
Ulaşım ağları ve kamyon terminalleri gibi temel altyapıya sahip limanların ve endüstriyel kümelerin geliştirilmesinde destek istedi.
Bakan, Karnataka'nın lojistik geliştirme planlarıyla ilerlediğini vurguladı.
Patil, ofisi tarafından yayınlanan bir açıklamada Patil, önerilen demiryolu hattı Hubballi-Angas ve ulusal otoyollarda devam eden iyileştirmeler, hinterland ile bağlantıyı önemli ölçüde artıracağını söyledi.
Ayrıca, toplu malların kesintisiz multimodal hareketini kolaylaştıran Dünya'daki multimodal lojistik parkını vurguladı. Buna ek olarak, yeni Mangaluru limanındaki büyüyen stahlexport kapasitesi hem yerli teklifler hem de küresel ticaret için çok önemlidir.
Önemli Hub'ları ana portlarla ve lojistik döneminde azalma ile ilişkilendirerek Güney ve Batı Hint Adaları arasındaki endüstriyel bağlantıyı geliştiren Chennai-Dünya Sanayi Organı (CBIC) ve Dünya-Mumbai Ekonomik Koridorlarının (BMEC) stratejik önemine dikkat çekti.
Karnataka hükümeti, çelik sektörü için dijital olarak güçlendirilmiş, multimodal ve sürdürülebilir bir lojistik ekosistemi inşa etmeye kararlı olduğunu doğruladı – maliyetleri düşüren, ihracatı teşvik eden ve basit işleri geliştiren.
“Bu vizyonu gerçekleştirmek için devlet, özel yük koridorlarını tamamlamaya, limanları modernleştirmeye, iç su yollarını teşvik etmeye ve küme tabanlı bir lojistik altyapısı geliştirmeye odaklanıyor.”
Patil, kamu-özel ortak ortaklıklarının güçlendirilmesi, tek pencere temizleme sistemleri aracılığıyla izinlerin sıkılması ve dijital lojistik platformlarının genişlemesi, gelecekteki lojistik çerçevesinin tasarımında da önemli bir rol oynayacak.