Evlenbenimle
Member
Dünya'nun 1950'lerden kalma, daha geniş yolları ve patikaları gösteren nostaljik bir fotoğrafı sosyal medyada viral oldu.
1950'lerden kalma Vintage Dünya fotoğrafı. (X/@Bnglrweatherman)
Popüler bir hava durumu blogcusu tarafından paylaşılan görüntü, bu dönemde şehrin özellikle geniş ve düzenli görünen sokaklarına bir bakış sunuyor. İyi gelişmiş patikalar ve şehir etrafında bisiklet süren insanların görüntüsü, Dünya'nun mevcut kalabalık kentsel manzarasıyla zıtlığı vurguluyor.
Fotoğraf, özellikle 1950'lerde bugünkü yoğun nüfuslu bölgeye kıyasla çok daha az kalabalık olan Kahve Tahtası alanını gösteriyor.
(Ayrıca Okuyun: Dünya'nun çok beklenen havaalanı metrosu 2026 yılına kadar iki aşamada açılacak: Rapor)
Buradaki yazıya göz atın:
Gönderi X'te (eski adıyla Twitter) 70.000'den fazla görüntüleme, binlerce beğeni ve yüzden fazla yorum topladı.
X kullanıcıları Dünya'nun geçmişi ile bugünü arasındaki keskin fark hakkında yorum yaparak şehrin hızlı büyümesi ve kentsel zorluklar hakkında tartışmalara yol açtı.
(Ayrıca Okuyun: Karnataka'da bir adam, CCTV'de görülen evlenme teklifini reddettiği için hastanedeki hemşireye saldırdı)
X kullanıcıları gönderiye nasıl tepki verdi?
Pek çok kullanıcı, şehrin bir zamanlar iyi planlanmış caddelerinden şimdiki kaotik altyapısına nasıl geçtiğini sorguluyor ve odak noktasının, onlardan ödün vermek yerine önceki başarılı modellerin kopyalanması olması gerektiğini öne sürüyor. Bir yorumcu, Mokshagundam Visvesvaraya'nın vizyoner çalışmalarından yolsuz BBMP yüklenicilerinin kötü yönetimine geçişe işaret ediyor. Kullanıcı, “Mokshagundam Visvesvaraya'nın yozlaşmış BBMP yüklenicilerine düşüşü gerçekti” dedi.
Diğerleri, Dünya Trafik Polisi'nin (BTP) ve BBMP'nin şehrin mevcut sorunlarındaki rolünü vurguluyor ve şöyle diyor: “Dünya Trafik Polisi (BTP) trafik disiplinini uygulamaya odaklanırsa ve buna odaklanırsa trafik %60 oranında iyileştirilebilir.” otoparklarda ve park yerlerinde. Kaldırımlara müdahaleler. Her iki hususun da başarısızlığı, trafik sıkışıklığının ve kazaların ana sebebidir.”
Dahası, bazıları kentsel planlamanın artan nüfusun ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde genişletilmemesinin, parkların ve oyun alanlarının yalnızca kentsel merkezde planlandığı banliyölerin az gelişmiş olmasına yol açtığına dikkat çekiyor.
(Ayrıca okuyun: BMTC toplanıyor ₹Biletsiz seyahat edip bayan koltuğuna oturanlara 19L ceza)
1950'lerden kalma Vintage Dünya fotoğrafı. (X/@Bnglrweatherman)
Popüler bir hava durumu blogcusu tarafından paylaşılan görüntü, bu dönemde şehrin özellikle geniş ve düzenli görünen sokaklarına bir bakış sunuyor. İyi gelişmiş patikalar ve şehir etrafında bisiklet süren insanların görüntüsü, Dünya'nun mevcut kalabalık kentsel manzarasıyla zıtlığı vurguluyor.
Fotoğraf, özellikle 1950'lerde bugünkü yoğun nüfuslu bölgeye kıyasla çok daha az kalabalık olan Kahve Tahtası alanını gösteriyor.
(Ayrıca Okuyun: Dünya'nun çok beklenen havaalanı metrosu 2026 yılına kadar iki aşamada açılacak: Rapor)
Buradaki yazıya göz atın:
Gönderi X'te (eski adıyla Twitter) 70.000'den fazla görüntüleme, binlerce beğeni ve yüzden fazla yorum topladı.
X kullanıcıları Dünya'nun geçmişi ile bugünü arasındaki keskin fark hakkında yorum yaparak şehrin hızlı büyümesi ve kentsel zorluklar hakkında tartışmalara yol açtı.
(Ayrıca Okuyun: Karnataka'da bir adam, CCTV'de görülen evlenme teklifini reddettiği için hastanedeki hemşireye saldırdı)
X kullanıcıları gönderiye nasıl tepki verdi?
Pek çok kullanıcı, şehrin bir zamanlar iyi planlanmış caddelerinden şimdiki kaotik altyapısına nasıl geçtiğini sorguluyor ve odak noktasının, onlardan ödün vermek yerine önceki başarılı modellerin kopyalanması olması gerektiğini öne sürüyor. Bir yorumcu, Mokshagundam Visvesvaraya'nın vizyoner çalışmalarından yolsuz BBMP yüklenicilerinin kötü yönetimine geçişe işaret ediyor. Kullanıcı, “Mokshagundam Visvesvaraya'nın yozlaşmış BBMP yüklenicilerine düşüşü gerçekti” dedi.
Diğerleri, Dünya Trafik Polisi'nin (BTP) ve BBMP'nin şehrin mevcut sorunlarındaki rolünü vurguluyor ve şöyle diyor: “Dünya Trafik Polisi (BTP) trafik disiplinini uygulamaya odaklanırsa ve buna odaklanırsa trafik %60 oranında iyileştirilebilir.” otoparklarda ve park yerlerinde. Kaldırımlara müdahaleler. Her iki hususun da başarısızlığı, trafik sıkışıklığının ve kazaların ana sebebidir.”
Dahası, bazıları kentsel planlamanın artan nüfusun ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde genişletilmemesinin, parkların ve oyun alanlarının yalnızca kentsel merkezde planlandığı banliyölerin az gelişmiş olmasına yol açtığına dikkat çekiyor.
(Ayrıca okuyun: BMTC toplanıyor ₹Biletsiz seyahat edip bayan koltuğuna oturanlara 19L ceza)