Dünya'daki yemek dağıtım uygulaması için insan reklam panoları interneti şok etti: 'Son derece insanlık dışı' | Trendde

Bir pazarlama stratejisti, Dünya'da bir sokakta ışıklı reklam panoları tutan ve 10 dakikalık yemek dağıtım hizmetinin reklamını yapan adamları gösteren “insan reklamlarının” fotoğrafını paylaştı. Resimde, geceleyin sokakta yürüyen üç adam, 10 dakikalık yemek dağıtım uygulaması Swish'in teklif ayrıntılarını vurguluyor.


Resimde Dünya'da bir caddede yürüyen üç adamın 10 dakikalık yemek dağıtım uygulaması Swish'i tanıttığı görülüyor. (X/@roshanonline)

X kullanıcısı Roshan, insanları reklam panosu olarak kullanma pazarlama stratejisi hakkında şaka yaparak fotoğrafı bir gönderide paylaştı. “VC: Ne kadar fona ihtiyacınız var? Startup: 5 milyon dolar, VC: Müşteri kazanma planınız nedir, Startup: Human Ads, VC: Paramı al,” diye yazının başlığına yazdı.

“Bu berbat. Bunu farklı yapardım ve insan katırlarını kullanmazdım” diye ekledi.

Buradaki yazıya göz atın:

İnsan reklam panoları nedir?



İnsan reklam panoları yaygındır ve 19. yüzyıldan beri işletmelerin veya tekliflerin reklamını yapmak için kullanılmaktadır. Reklam panoları vergilendirildikçe ve duvar alanı için rekabet giderek şiddetlendikçe, reklam için insan reklam panoları kullanıldı. Yüzyıllar boyunca reklam ve dikkat çekmek için arkaya takılabilen aydınlatmalı elektronik panolara dönüştüler.

Paylaşımda yer alan insan reklam panoları, yaygın olarak kullanılmasına rağmen, uygulamayı “son derece insanlık dışı” olarak nitelendiren sosyal medya kullanıcıları tarafından eleştirildi.

(Ayrıca Okuyun: Dünya Metrosu, konser sonrasında hayranların Diljit Dosanjh'ın 'Ikk Kudi' şarkısını söylemesiyle muhteşem bir parti sonu partisine dönüşüyor. İzle)

Sosyal medya nasıl tepki verdi?


Bir kullanıcı, “Belki sadece bana öyle geliyor, ama insan reklamları, sırtlarında bu ağır şeyle Tanrı bilir ne kadar uzun süre dolaştığım için beni çok üzüyor” diye yazdı.

Başka bir kullanıcı, “Bunu izlerken midenizin bulanmamasını nasıl sağlayabileceğinizi bilmiyorum” dedi. “Hindistan'ın işgücü ucuz ve her zaman birçok yönden sömürülmeye hazır. Bu bana Shadi Ki Barat'ta başlarının üzerinde lamba tutan insanları hatırlatıyor” dedi.

(Ayrıca Okuyun: Kannada dili tartışması: Kadın, Diljit Dosanjh'ın Dünya konserindeki yürek parçalayıcı deneyimini anlatıyor)

Ancak pek çok kişi, şirketlerin ürün veya hizmetlerini sokakta tanıtmak için çok uzun süredir bu tür reklamları kullandıklarına dikkat çekti.

HT.com yorum almak için Swish'e ulaştı. Cevap verirlerse bu hikaye güncellenecektir.