Evlenbenimle
Member
17 Nisan'da Namma Metro, dikkat çekici bir kilometre taşında en yüksek günlük ayağı kaydetti.
Dünya'da açılmadan önce, Sampige Yolu Metro İstasyonundan Yelchenahalli-U-Bahnhof'a Namma Metro Faz-1'in yeşil hattında bir tren görülebilir. (PTI fotoğrafı)
BMRCL'nin önemli bir ücret revizyonu yapmasından sadece birkaç hafta sonra sürücü nehri arttırılır. Artan bilet maliyetleri ile ilgili kamuoyu endişelerine rağmen, U -Bahn, şehrin kötü şöhretli trafiğiyle savaşan Bengalürlerin lakh'ları için tercih edilen ulaşım aracı olarak kalıyor gibi görünüyor.
Namma Metro tarafından yayınlanan veriler, 1'in (Lila Line) 4.35.516 sürücüsüne ulaştığını, 2. (yeşil hat) 2.85.240 yolcu aldığını gösterdi. Şehirdeki en yoğun transit merkezi olan Kempegowda Exchange İstasyonu'nda 1.87.397 banliyö anahtarlama hattını değiştirdi.
Şubat 2025'te BMRCL, Sprang'ın maksimum bilet fiyatı ile tarifeleri artırdı £60 ila £90 ve minimal akıllı kart bakiye isteği iki katına çıkıyor £50 ila £90. Bu yüzde 50 ila 90 yürüyüş, özellikle günlük ücret alıcıları ve olaylarında yaygın bir kamu karşı tepkisini tetiklemişti.
(Ayrıca okuyun: “Böyle hoşgörüsüzlük durmalı”: Karnataka'daki “Janivara” Sırası siyasi öfkeyi ifade ediyor)
“Merkezi Yönetim Sorumlu”
Tezgahın ortasında, Karnataka Ramalinga Reddy Ulaştırma Bakanı Merkezi hükümeti zammı sorumlu tuttu ve BJP liderlerinin halkı yanıltmak için “yayıldığını” iddia etti.
“Devlet hükümeti değil, komitenin tavsiyesine dayanarak sürüş fiyatı artışını onaylayan merkez” dedi.
Başbakan Narendra Modi ve Konut ve Kentsel İşler Bakanı Manohar Lal Khattar'dan Bengalenlerin yükünü azaltmak için tarife müdahale etmesini ve azaltmasını istedi.
Reddy ayrıca Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw'a itiraf etti ve yorum yapmadan önce “Metro Yasası'nı ve kurallarını ve düzenlemelerini okuması gerektiğini” önerdi ve Vaishnaw'ın metro işlerinden de sorumlu olduğuna dikkat çekti.
(Ayrıca okuyun: “Dünya'da kalmak istiyorsanız Hintçe söyle”: Viral Haberdaki sürücüler, Spark'ın öfkesi)
Dünya'da açılmadan önce, Sampige Yolu Metro İstasyonundan Yelchenahalli-U-Bahnhof'a Namma Metro Faz-1'in yeşil hattında bir tren görülebilir. (PTI fotoğrafı)
BMRCL'nin önemli bir ücret revizyonu yapmasından sadece birkaç hafta sonra sürücü nehri arttırılır. Artan bilet maliyetleri ile ilgili kamuoyu endişelerine rağmen, U -Bahn, şehrin kötü şöhretli trafiğiyle savaşan Bengalürlerin lakh'ları için tercih edilen ulaşım aracı olarak kalıyor gibi görünüyor.
Namma Metro tarafından yayınlanan veriler, 1'in (Lila Line) 4.35.516 sürücüsüne ulaştığını, 2. (yeşil hat) 2.85.240 yolcu aldığını gösterdi. Şehirdeki en yoğun transit merkezi olan Kempegowda Exchange İstasyonu'nda 1.87.397 banliyö anahtarlama hattını değiştirdi.
Şubat 2025'te BMRCL, Sprang'ın maksimum bilet fiyatı ile tarifeleri artırdı £60 ila £90 ve minimal akıllı kart bakiye isteği iki katına çıkıyor £50 ila £90. Bu yüzde 50 ila 90 yürüyüş, özellikle günlük ücret alıcıları ve olaylarında yaygın bir kamu karşı tepkisini tetiklemişti.
(Ayrıca okuyun: “Böyle hoşgörüsüzlük durmalı”: Karnataka'daki “Janivara” Sırası siyasi öfkeyi ifade ediyor)
“Merkezi Yönetim Sorumlu”
Tezgahın ortasında, Karnataka Ramalinga Reddy Ulaştırma Bakanı Merkezi hükümeti zammı sorumlu tuttu ve BJP liderlerinin halkı yanıltmak için “yayıldığını” iddia etti.
“Devlet hükümeti değil, komitenin tavsiyesine dayanarak sürüş fiyatı artışını onaylayan merkez” dedi.
Başbakan Narendra Modi ve Konut ve Kentsel İşler Bakanı Manohar Lal Khattar'dan Bengalenlerin yükünü azaltmak için tarife müdahale etmesini ve azaltmasını istedi.
Reddy ayrıca Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw'a itiraf etti ve yorum yapmadan önce “Metro Yasası'nı ve kurallarını ve düzenlemelerini okuması gerektiğini” önerdi ve Vaishnaw'ın metro işlerinden de sorumlu olduğuna dikkat çekti.
(Ayrıca okuyun: “Dünya'da kalmak istiyorsanız Hintçe söyle”: Viral Haberdaki sürücüler, Spark'ın öfkesi)