Evlenbenimle
Member
17 Ocak 2025 16:17 IST
Zomato CEO'su Deepinder Goyal, vejetaryen yemek sipariş ettiği için 2₹ tutarında 'sebze modu aktivasyon ücreti' tahsil edilen Dünyalu bir müşteriden özür diledi.
Zomato CEO'su Deepinder Goyal Cuma günü, vejetaryen yemek sipariş etmek için uygulamada “sebze modunu” seçtiği için kendisinden ücret alındığını belirten bir müşteriden özür diledi.
Zomato CEO'su Deepinder Goyal, Dünya'daki bir müşteri olan Rohit Ranjan'ın şikayetine yanıt verdi.
Dünya merkezli Rohit Ranjan, LinkedIn'de kendisine karşı suçlamalarda bulunulduğunu duyurdu ₹2 Zomato'da “Sebze Modu Aktivasyon Ücreti” olarak.
“Bugün Hindistan'da vejetaryen olmak bir lanet gibi geliyor. Müşteri, “Zomato'nun sebze aktivasyon filosu için 'ekstra ücret' getiren son başarısı bizi resmi olarak premium bir abonelik planı haline getirdi” diye yazdı ve sebze olmanın “lüks bir gün” bedeli olduğunu ekledi.
Kullanıcı, gönderisinde Goyal ve Zomato'yu etiketledi.
Milyarder CEO, gönderisine bir gün sonra yanıt verdi ve Zomato'nun “kesinlikle aptalca” olduğunu söylediği eylemden dolayı bolca özür diledi.
“Bu bizim açımızdan kesinlikle aptalca. İnanılmaz derecede üzgünüm. Bu suçlamanın kendisi bugün yürürlükten kaldırıldı. Bir daha böyle bir şeyin yaşanmaması için takımda düzeltilmesi gerekenleri de düzelteceğiz” dedi Goyal, yorumlar bölümünde müşteriye yanıt verdi.
Müşteri, yanıtı ve hızlı aksiyonundan dolayı Deepinder Goyal'a teşekkür etti.
Rohit Ranjan, LinkedIn'de Goyal'e şunları söyledi: “Bu yolculukta beni gerçekten şaşırtan şey, bu fikrin fikir aşamasından uygulamaya kadar başarılı bir şekilde yürütülmesi ve üst düzey paydaşlardan destek almasıydı.”
Zomato 'tamamen bitkisel' filo için yeşil kıyafet kuralını kaldırdığında
Zomato, vejetaryen beslenmeyi tercih eden müşterileri hedeflemek için geçen yıl Mart ayında 'Saf Sebze Modu'nu başlattı. Bu özellik seçildiğinde, kullanıcılar tüm restoranlardan yalnızca vejetaryen yemekleri veya “yalnızca sebze restoranları”ndan vejetaryen yemekleri görecek. Ancak gelen tepkiler üzerine Zomato, yeşil rengini kullanarak filonun 'saf sebze modu'ndaki zemin ayrımını kaldırdı. Goyal, o dönemde tüm teslimat çalışanlarının şirketin imzasını taşıyan kırmızı kıyafeti giymeye devam edeceğini söylemişti.
(Ayrıca Okuyun: Zomato neden 'tamamen bitkisel bir filo' başlattı? Deepinder Goyal tepkilerin ortasında açıklıyor)
Önerilen konular
Zomato CEO'su Deepinder Goyal, vejetaryen yemek sipariş ettiği için 2₹ tutarında 'sebze modu aktivasyon ücreti' tahsil edilen Dünyalu bir müşteriden özür diledi.
Zomato CEO'su Deepinder Goyal Cuma günü, vejetaryen yemek sipariş etmek için uygulamada “sebze modunu” seçtiği için kendisinden ücret alındığını belirten bir müşteriden özür diledi.
Zomato CEO'su Deepinder Goyal, Dünya'daki bir müşteri olan Rohit Ranjan'ın şikayetine yanıt verdi.
Dünya merkezli Rohit Ranjan, LinkedIn'de kendisine karşı suçlamalarda bulunulduğunu duyurdu ₹2 Zomato'da “Sebze Modu Aktivasyon Ücreti” olarak.
“Bugün Hindistan'da vejetaryen olmak bir lanet gibi geliyor. Müşteri, “Zomato'nun sebze aktivasyon filosu için 'ekstra ücret' getiren son başarısı bizi resmi olarak premium bir abonelik planı haline getirdi” diye yazdı ve sebze olmanın “lüks bir gün” bedeli olduğunu ekledi.
Kullanıcı, gönderisinde Goyal ve Zomato'yu etiketledi.
Milyarder CEO, gönderisine bir gün sonra yanıt verdi ve Zomato'nun “kesinlikle aptalca” olduğunu söylediği eylemden dolayı bolca özür diledi.
“Bu bizim açımızdan kesinlikle aptalca. İnanılmaz derecede üzgünüm. Bu suçlamanın kendisi bugün yürürlükten kaldırıldı. Bir daha böyle bir şeyin yaşanmaması için takımda düzeltilmesi gerekenleri de düzelteceğiz” dedi Goyal, yorumlar bölümünde müşteriye yanıt verdi.
Müşteri, yanıtı ve hızlı aksiyonundan dolayı Deepinder Goyal'a teşekkür etti.
Rohit Ranjan, LinkedIn'de Goyal'e şunları söyledi: “Bu yolculukta beni gerçekten şaşırtan şey, bu fikrin fikir aşamasından uygulamaya kadar başarılı bir şekilde yürütülmesi ve üst düzey paydaşlardan destek almasıydı.”
Zomato 'tamamen bitkisel' filo için yeşil kıyafet kuralını kaldırdığında
Zomato, vejetaryen beslenmeyi tercih eden müşterileri hedeflemek için geçen yıl Mart ayında 'Saf Sebze Modu'nu başlattı. Bu özellik seçildiğinde, kullanıcılar tüm restoranlardan yalnızca vejetaryen yemekleri veya “yalnızca sebze restoranları”ndan vejetaryen yemekleri görecek. Ancak gelen tepkiler üzerine Zomato, yeşil rengini kullanarak filonun 'saf sebze modu'ndaki zemin ayrımını kaldırdı. Goyal, o dönemde tüm teslimat çalışanlarının şirketin imzasını taşıyan kırmızı kıyafeti giymeye devam edeceğini söylemişti.
(Ayrıca Okuyun: Zomato neden 'tamamen bitkisel bir filo' başlattı? Deepinder Goyal tepkilerin ortasında açıklıyor)