Adamın iade edilmeyen BMTC otobüs kondüktörü hakkındaki gönderisi viral oluyor: 'Paramı her seferinde mi kaybetmeliyim?' Trend olan

Bir adam Dünya Metropolitan Transport Corporation (BMTC) otobüsündeki deneyimini paylaşmak için X'e gitti. Mesajında bunu almadığını söyledi ₹Hiçbirinde tam olarak bu kadar bozuk para olmadığı için kondüktörden 5 alması gerekiyordu.


Resimde, bir adamın faturanın alınmamasına ilişkin gönderisiyle paylaştığı makbuz gösteriliyor ₹5 BMTC veri yolu iletkeninden. (X/@N_4_NITHIN)

X kullanıcısı Nithin Krishna şunu yazdı: “Benimkini kaybettim ₹5 çünkü bu kondüktörün geri dönecek 1 rupi parası (?) bile yoktu. Bunun bir çözümü var mı?” Otobüs biletinin makbuzunu da paylaştı.

Yalnızca HT uygulamasında Hindistan'daki genel seçimlerin hikayesine özel erişim elde edin. Şimdi İndirin!

Kendi gönderisine eşlik eden bir tweet'te şunu ekledi: “Ya seyahat etmeden önce onlara yeterli para üstü sağlayın ya da çevrimiçi ödeme yapmak için teknolojiyi kullanın.” Ve orkestra şefleri bunu birkaç aptal dolar kazanmak için mi kullanıyor?” Gönderisi BMTC dahil birçok kişinin dikkatini çekti. Bakanlık, “Şikâyetiniz BMTC2024003258 referans numarasıyla kaydedildi” başlıklı genel bir gönderiyi tweetledi.

Buradaki yazıya göz atın:


Viral paylaşım iki gün önce paylaşıldı. O zamandan bu yana tweet 70.000'den fazla görüntüleme aldı ve bu sayı da artıyor. Gönderiye ayrıca 300'e yakın beğeni geldi. İnsanlar yayına tepki verirken farklı yorumlar yayınladılar.

X kullanıcıları bu gönderi hakkında ne söyledi?


“Sorunsuz bir toplu taşıma seyahat deneyimi için tek çözüm, tam parayı korumaktır ve bu, ilgili otobüs kondüktörünü ve halkı rahatsız etmeyecektir!” Otobüse binmeden önce otobüs ücretini öğrenmek için Namma BMTC veya Tummoc uygulamasını indirebilirsiniz! bir X kullanıcısı şunu yazdı: Nithin Krishna, “Ne kadar para üstüm varsa, onu önceki şeflere verdim.” Ne kadar para üstü üretebilir ve taşıyabilirim? Peki bu iletkenler Re 1 veya RS 2 olmadan bütün gün ne yapıyorlar?”

“Son zamanlarda birkaç kez dış çevre yolunda araba kullandım ve UPI'leri vardı. Ona sordun mu emin değilim. UPI kalıcı çözümdür” diye önerdi bir başkası.

“İnternetten ödeme yapın. Sosyal medyada ağlamayı bırakın” diye ekledi üçüncüsü.

“Bu, Bangalore'da kullanılan tüm toplu taşıma araçlarında yaygın bir uygulamadır. Ödemeye mecbur kalmadığınız sürece size para üstü vermeyecekler. Dördüncüsü, “Bu bir hata değil” diye bağırdı.

“BMTC'nin klimasız otobüslerde UPI sunmasını engelleyen nedir? Çoğu değişiklik problemini çözecektir. Beşincisi, “BMTC yetkililerinin bu kötü yönetimi nedeniyle kondüktörler ve yolcular acı çekiyor” dedi.

“Ayrıca BMTC otobüslerinde seyahat etme deneyimim de oldu. Yakın zamanda Mumbai'den Bangalore'a taşındım. Bu deneyimi iki kez yaşadım. Şef bana bir tane veriyor ₹100 banknot ve ardından benden UPI aracılığıyla hesabına para yatırmamı istiyor. Bunu nezaketle yaptım ama şimdi bunun yanlış olduğunu hissediyorum” diye yazdı altıncısı.